bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

5 Nisan 2010 Pazartesi

Haftasonu:)

Cuma günü Bursadaydım en yakın arakadaşlarımdan olan Ebrunun doğum günü ve ne yapıp edip Ebruyu görürüm diye düşünürken Ebruyla cuma sabahı konuşup onun da İstanbula yola çıktığını öğrendim Ebru teyzen senin sıkı fanatiklerinden gerçek teyzelerinden hiç farkı yok:) ama sen ona değil kocası Tamer'e aşıksın Ebru da bu duruma çok bozuluyor. Neyse Brsaya yola çıktık arabayı ben kullandım bu arada İstanbul dışında ilk kez uzun yola gittim arabayla benim için güzel bir deneyimdi. Tabi İş arkadaşlarımdan 2 tane bayanla gittim bir tanesinin hamile olmasının verdiği gerginlikle:)Neyse iki arkadaşımı Bostancıdan aldım feribotla Yalovaya geçtik,daha sonra yol üstünde ismini çok duydğum bir yer olan Sepetçioğluna gittik ve uzun bir kahvaltı yaptık http://www.sepetcioglu.com/
Daha sonra Bursaya gidip sunum yapıp 4.30 feribotuna yetiştim ve Ebru Teyzen aradı ve akşam eve davet etim tabi evde bir şey yok ama Ikea sağolsun:) eve geldiğimde saat 6'ydı fakat anahtarımı senin çantanda unuttuğumu farkettim Baban sabah seni yengene bıraktı akşam da eve erken gelmenizi söyledim çünkü dışarda kalmıştım.Bir de akşama misafir davet etmişti. üm soğkkanlılığımla gittim elışverişimi yaptım sonra sen le babacığın geldi. Ben de yavaş yavaş çeşitlerimi yapmaya başladım.Öncelikle bence her kadının evinde buzluğunda Ikea köfte,tavuk ve pizza bulunmalı:) benim yardımcım bunlar.
1. Çeşit:IKEA PIZZA hemen fırına attım.
2. Çeşit Tat Patlıcan Salatasının içine minik ceherry domatesleri doğradım sonra az yeşil soğan doğrayıp biraz sarmısak,sirke ,nar ekşisi ekledim süper oldu:)tamamen uydurma
3. Çeşit Pengıen Ispanak Kavurması konservesi onu da sarmısaklı yoğurt acı biber ve tzala krıştırdım.
4.Çeşit Ikea Köfte
5. Çeşit bulguru hemen ısladım marul ve yeşil soğan sonradan ekleyip bulguru salça nar ekşisi limon yağ nane tuz kara biber acıbiberle yoğurup yeşilliklerle ekledim ve kısırımız hazır:)
6.Çeşit Közlenmiş doğranmış Biber Yine penguen sağolsun onu da sarmısaklı oğurt nane acı biber ohhhh sana oldumu 6 çeşit sofranın görüntüsünü buraya koyaaktım fotoğraf makinem bozuk
:( Tembel annen yeni birine karar veremedi.Neyse bu arada sen babanla oynadın derken misafirlerimiz geldi sen 8 de uyudun ve anneni hiç üzmedin canım oğlum biz de arkadaşlarımızla vakit geçirmiş olduk.
CUMARTESİ:
Babacığın çalıştığı için ve annanen de İstanbul'da teyzende kaldığı için sabah erkenden kalkdık sana peynirli omlet yaptık sen kocaman omleti afiyetle yedin:) daha sonra babacın işe gitti ben de seni alıp karşıya teyzene gittik teyzenin kızı Naz'la pek anlaşamıyosun o da bana aşık olduğu için ikiniz de birbirinizi kıskanıyorsunuz ben de iki kat yoruluyorum.Büyük Teyzen Efsun,Naz ve Ananen ile birlikte kahvaltıya İstinye 'de Fish Var'a gittik süper tavsiye ederiz.
Seni uyuttum sonra annecin güzel kahvaltı yaptı sonra beraber ananenin bir arkadaşına gittik kahve içtik sonra küçük teyzen Nur ve benim de işyerimin olduğu Maslak'a gittik haftaiçi yetmezmiş gibi haftasonu da Mudo outlette dolandık sonra annen pes dedi ve onları İstinye parka bırakp bizde babanla buluşmaya gittik. Babanla lost çılgınlığımız devam ettiği için seni uyutup lost izledik:)
PAZAR:
Pazar günü kalkıp Efsun Teyzene kahvaltıya gittik seni yuttum güzel bir kahvaltı yaptık sonra seni de alıp http://www.istanbuldolphinarium.com/ dolpinarıuma gittik seversin diye umdm ama ynılmışım balinayı görünce başladın ağlamaya sonra deniz aslanı ve ynusları sevdin büyük bir dikkatle izledin.Daha sonra hiç istemesem de Forum İstanbul'a gittik çünkü ben kapalı alışveriş merkezlerini haftasonu hiç sevmiyorum neyse ananene uyduk gittik orada ilk kez pilav üstü döner yedin ve bayıldın:) tekrar istiyosun benden çok komiktin.O kadar yorulduk ki ananenleri bıraktık eve geldik baban bir heves seninle banyoya girmek istedi ama bir şekilde duştan korkmuşssun artık çok ağlıyosun hafta içi yengen yıkadığı için biz uzun zamandır haftasonu yıkamıyoduk çok ağladın üzdün bizi babacının da hevesi kursağında kaldı.Erkenden yattık pazartesi günleri pazartesi senrom yaşıyorsun bebeğim çok huysuz ve mutsuzsun eve geldiğimde benimle hiç konuşmasın beni hiç öpmedin evde temizlik olduğu için dışarı çıkmamışsın bu gün o yüzden hemen dışarı çıkarttım bana küstüğünden bana gelmedin yengenin peşinden ağladın beni de üzdün:( böyle yaptığında kendimi kötü hissediyorum bebeşim ya neyse biraz beraber gezdikten sonra eskiye döndün babacın geldi biraz seninle oynadık 8 de yattın canım bebeğim seni çok seviyorum bana kızma napalım çalışmamız lazım ki sana güzel bir hayat sunalım miniğim.
Seni çok seven annnen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder