bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

20 Aralık 2010 Pazartesi

25. ay:)

Benim minik oğlum kocaman oldun artık yataklara sığmıyorsun:) hala park yatakta yatıyorsun orda yatmayı çok seviyorsun kurt gibisin yatağın aralarına falan giriyosun. 25. Ayımızın en büyük gelişmesi kaka ve çiş olayında %70 oranında ilerleme kaydetmiş olmamız ama hala çişlerin yarısı lazımlığa yarısı yere yarısı koltuğa:) olsun yılmak yok yola devam aslında inan seni hiç zorlamadım bana kalsa yazın istersen kendin sölicektin altını da hep açık gezecektin ama sen böyle bir telaşa girdin, sanırım aldığım lazımlığın etkisi oldu önce oturma odasına koydum onun üzerinde oturmayı sevdin, sonra sana ona kaka veya çişin ona yapılacağını anlatmak için bezine yaptığın kakayı onun içine koyup sonra kulozete atıp sifon çekip birlikte güle güle kakalarr sonra göürüşürüz diye kakaları uğurladık. Öyle olunca 27 Kasım gününden itibaren kakanı lazımlığa yapmaya başladın tabi bazen fire veriyoruz ama sanırım bunu oyun haline getirdiğimiz için ve sen lazımlıktayken sana hikayeler okuduğumuz resimler çizdiğimiz için böylece hevesin daha da arttı yanlış anlama hala %100 çözmüş değilsin bir gün diyorum gündüz uykudan çişsiz kalktı sanırım bu olayı çözdük fakat akşamına kaka yapıyosun kiloduna anlamış değilim dışarda halen bezliyorum arabadayken annecim şimdi çişleri biraz tutalım az kaldı diyorum gerçekten tutuyosun hiç sağın solun belli olmuyor yani iyi bir şey yaptığında seni çok övüyorum sana minik minik hediyeler alıp ödüllendiriyorum.Son zamanlardaki takıntın caliou:)caliou’da annen de sevdiği için seninle koyun koyuna yatıp caliou izliyoruz. Eve geldiğimde futbol oynuyoruz toplarla,sonra ikeanın oyuncaklarını toplayan fileyi boşatıp basket atıyoruz,resim yapıyoruz uzun uzun ,akşamları babamıza kek yapıyoruz mikseri senin eline veriyorum bazen hemen sıkılıp bırakıyorsun ama kek yapmamı merakla iziliyorsun.Power türk açıp evde deli gibi oynuyoruz akşam baban gelince o da katılıyor bize favori şarkın Tarkandan öp öp elini uzatıp ö ö ö doyamaaa diyosun:) sonra bizim yatağın üzerinde birlikte zıplıyoruz tüm bunları yaparken o attığın kahkahalara bayılıyorum seninle vakit geçirmek çok güzel inanılmaz keyif alıyoruz süngerleri kesiyorum İkea’dan aldığımız boyalara bandırıp resim defterine şekiller yapıyoruz kare,daire ,kalp favorin ,babaların traş fırçasını alıp büyük daireler yapıyoruz:)sayıları artık 10’a kadar sayıyorsun. Bu ay renklere yeşilin mavinin siyahın yanı sıra pembe ve turuncu da eklendi.Bu ay kelime daarcığın baya genişledi. Ağaç,ev,kirpi,fil şimdi aklıma gelenler onun yanında anne gel, koş,hoşcakal gibi kelimeleri de kullanmaya başladın yani kendini baya bir geliştirdin.Cuma akşam seni yengene bırakıp uzun süredir gitmediğimiz sinemaya gitmeğe karar verdik en son heralde 8 ay önce bırakmıştık seni böyle, yengenin ısrarı da etkili olunca biz de cuma günü babanla kaçamak yapıp önce yemek yedik num num'da combo son favorimiz:) sonra Ebru Teyzenler de geldi sinema keyfi yapıp Av Mevsimine gittik film baya güzeldi dev popcornla iyi gitti.Biz her şeyi seninle yapmak istediğimizden başbaşa çıkmayalı çok olmuş:)ama inan hiç şikayetmiz yok ben senle olduğum zaman hiçbir şeyden şikayet etmiyorum edenlere de şaşıyorum. Mesela şu an her yere lazımlıkla gidiyoruz lazımlığında kocaman herkes ayyy gerçekten çok zor allah kolaylık versin gibi yorumlar yapıyor ama ben hiç gocunmuyorum çok şükür arabamız var arkasına da atıyorum lazımmlığı ömür boyu onla gezecek halimiz yok ya:) önce klozet adaptörüne döneriz sonra onu da hayatımızdan çıkarırız seninle birlikte hayatıma giren bütün küçük eşyalarını seviyorum her şeyi de zevkle yapıyorum. Mesela deep freze de kavonozalarda senin yemeklerin dolu çabuk ve hızlı olmak adına ıspanak,brokoli,karnıbahar,kabak,kereviz kavanozların hazır dışarı çıkacağımız zaman hemen atıyorum çantaya böylece dışarda da sağlıklı besleniyorsun. Sen 1 haftalıktan beri kendi odanda tek başına yatmayı seviyorsun. Aynı odada sen park yatakta ayrı yatakta da ben veya baban olunca o zaman uyuyamıyorsun rahatsız oluyorsun ama yanyana yatınca öyle huzurlu uyuyosun ki eskiden yanına yattığımız zaman tavanı izleyip uyumazdın ama şimdi öğlen uykularını birlikte ve daha uzun yapıyoruz inan o zaman benden huzurlusu ve mutlusu yok hele ki o ellerini suratıma koyup uyuyunca ben ve babandaki huzur nirvnaya ulaşıyor:) Cumartesi günleri baban yarım gün çalışıyor sen ve ben 1' de öğln uykusuna geçiyoruz baban da sırf seninle uyumak için eve erken gelip senin koynuna o da giriyor:) Daha önce de yazmıştım malesef bir oyuncağın sayesinde tüm harfleri öğrendin cumartesi senle resim yapıyorduk anne D dedin D yaptık sonra E dedin E yaptık sonra M dedin M yaptık ama ben şaşkınlıktan küçük dilimi yutuyodum sonra İ dedin İ yaptık sonra da R ile Demir i yazmış olduk biz de babanla donakaldık sanırım odanın kapısındaki Demir yazısıyla çağrışım yaptın harfleri öğrendiğin o oyuncağı da ortadan kaldırdık sayılara herflere çok meraklısın da cicim bu kadarı da fazla yav okulda ne öğreniceksin:) bu ayın en bomba gelişmesinden biri de senin evin:)) salonun ortasında babanın kurduğu kocaman evin var sana ziyarete geliyoruz birlikte vakit geçirmeğe bayılıyosun ama küçücük evde hep birlikte olunca baban çok sıcak bayılacam deyip kaçıyor:)Biz senli hayatı çok seviyoruz nice nice aylarına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder