bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

6 Aralık 2010 Pazartesi

Num-num ve Adım adım

Öncelikle geçen cuma baban şöyle kafa dağıtalım güzel bir yerde bira içelim yanına aburcubur yiyelim dedi aklıma num-num geldi. Çocuklu olduktan sonra mama sandalyesinin önemini çok daha iyi anladım bir yere gittiğimizde mama sandalyesi olmayınca çok sinir oluyorum yahu bu kadar zor mu eyyy işletme diyesim geliyor hep ayakta Demir'in peşinde dolanıyoruz o da yorucu oluyor. Numnum'a girdik Demir'i görünce hemen bir mama sandalyesi getirdiler. Sonra bir baktım kocaman bir yeşil kova içinde çeşit çeşit boya kalemleri ve numnum boyama kitabı :)bunun bir diğer örneğini Swissotel Naz Restaurant'ta yaşamıştık aslında ne kadar küçük ama çocuklu aileler için ne kadar güzel bir ayrıntı bunu yapan her restauranta saygı duyuyorum.Sonra Demir'e ne yediricem diye kaygılanırken bir baktım çocuk menüsü ve Demir'in tüm sevdiklerini içeren şeylerle dolu ızgara köfte pilav yoğurt patates gerçi patatesleri çok sevmiyosun ama diğerlerini güzel yedin sen boyalarınla oynarken biz de babanla süper bir yemek yiyip biralarımızı yudumladık. Teşekkürler num-num Diğer bahsediceğim konu adım adım http://www.adim-adim.com/ gerçekten süper gelen kitaplar müzikler her aya göre özenle seçilmiş oyuncaklar Demir gelişini dört gözle bekliyor sanki bebeğe her ay hediye almışsınız gibi oluyor biz çok memnunuz o ay için bebeğin yapması veya yapamaması gereken şeyler,ebeveynleri bilgilendirici başucu kitapları,oyuncakları,müzikleri çok güzel iyi ki üye olmuşuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder