bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

23 Aralık 2010 Perşembe

Nur eve gitti:))

Bu gün eve geldim iş çok stresliydi baban Edirne'ye gideceğinden geç geleceğini söyledi ben de seni aldım dışarı çıktık o sırada Nur Teyzen aradı Carrefoura gittik beraber yemek yedik biraz gezdik dolaşdık yemeği Kentucky'de yedik bu gün ilk defa crispy chickenla tavuğu ağzından atmadan bayıla bayıla yedin. Sonra oyuncakların olduğu yere gittik Nur Teyzen'le soketi elle ittirip gol yaptığın oyundan oynadın ben de biraz Koton'da dolandım geldiğimde senden bir kaç yaş büyük bir abiyle aynı oyunu oynuyodun sana abi her gol attığında elini ağzına kapatıp kahkahalar atman süperdi. Sonra Nur Teyzeni eve bıraktık sen bir Nur'a baktın bir de bana ''Anne Nur eve gitti'' dedin bu senin ilk cümlen:) doktor birden açılacak bir anda cümle kuracak demişti gerçekten de öyle bu hafta kelime daarcığına kitaapta görüp tanıdığın avakado ve turuncu da eklendi:)) Nur Teyze'ni eve bıraktıktan sonra eve geldik biraz arabayla oynadın dörtlüleri yakıp sellektör attın silecekleri çalıştırdın kornaya bastın eve geldik uyudun ben de yeşilçay keyfi yapıyorum bu gün tarihe geçsin 23.12.2010 oğlum ilk defa tavuk yedi ve cümle kurdu:))ve doktorun yine haklı çıktı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder