bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

26 Aralık 2010 Pazar

Terrible Two

Bu berbat 2 denen dönem ne kadar berbat bilemessin. Sürekli annen baban yanında olacak,hiç bir şeyini paylaşmıyorsun veya anne araba kullanıyor dur ben şundan kaju istemim su istemim pardon senin deyiminle yeşil fu(mataran yeşil)istemim gibi bir derdin olmamakla beraber hep önce senin isteklerin gerçekleşecek, Evdeki tutturmaların hiç önemli değil çünkü seyircisi olmadığından veya annen hemen odayı terkettiğinden hemen vazgeçebiliyosun ama dışardakiler fena oluyor. Dün senle beraber IKEA'ya gittik oranın oyun grubu 3-6 yaş sen de oynamak istedin toplarda almadılar seni kıyamet kopardın ben ter içinde kaldım sonra orayı terketik arabada suyunun bittiğini farkettim annecim 5 dakika sabret diyorum yok, ki 3 bardak su içmiştin susadığını hiç zannetmiyorum sonra yine arabadayız bu sefer kajuuu kaju verdik kajular yerde sonra çubuka(çubuk kreker)yani seni memnun etmek çok zor. Bu aralar Tarkanın öp öp şarkısına taktın cd babanın arabasında kalmış öyle kıyamet kopardın ki benim arabaya da cd almak zorunda kaldım sonra dün akşam kuzen toplantısı vardı.Senin de tüm kuzenlerin ordaydı Naz ve Poyraz'la baştan pek anlaşamadın kalabalık ortamı pek sevmedin yanına bir beni bir babanı istiyosun ama Poyraz'ın odasında olcakmışız üçümüz. Çareyi araba torbasını salona getirmekte bulduk neyse sonradan biraz yakamazı bıraktın üçünüz güzel oynadınız 9 olunca baban ve benle yatmak istedin seni uyutmamız 45 dakika sürdü tabi bunda Naz ve Poyraz'ınn güzel seslerinin de etkisi vardı:)Bu sabahta kalktık kahvaltıya gittik mekanda bir abi dışarı çıktı sen niye hala ordasın diye tepindin yani bu 2 gün berbat 2 liğin ayyuka çıktı.Sanırım bunun içerisinde bizi az görmekten kaynaklı şımarıklık da var ama ben uyumlu Demir'imi geri istiyorum bilgin olsun Demir Bey:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder