bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

22 Mayıs 2012 Salı

3.5 yaş

Canım oğlum o kadar yoğunum ki bu aralar öncelikle bu ay iş değiştirdim artık seni ben bırakamıyorum okula ve alamıyorum tabi ki iş değişikliğiyle birlikte sen de artık okula servisle gidiyorsun geliyorsun ve bu ay artık evde bir ablan var NAZAN...2 gün onla birlikte karşıladık ve bindirdik servise alıştın hemen çok şükür sabah sana kahvaltını yaptırıp servise bindirtiyor sonra evine gidiyor akşam da servisten alıp akşam yemeğini yedirip beni bekliyorsunuz.Evinin yakın olması bizim için büyük avantaj sen de çok sevdin hatta bu gün anne Nazan Abla benim karım olsun mu dedin!! Eski işimde 1 saat daha fazla görüşüyorduk şimdi 7 de evde oluyorum çok koştur koştur olduğum için de blogunu ihmal ettim. Bu ay iyi de başlangıçlı cümle kurmaya bayılıyorsun. İyi de ben öyle demedim ki gibi...Baharın gelmesiyle her haftasonunu değerlendiriyoruz bol çimenli denizli yerlere gidiyoruz. Naz'la Poyraz'la olmaya bayılıyorsun.Hamur futbol ve arabalar yine favorin GS formanı kokana kadar giyiyorsun ve sürekli GS TV izliyorsun.Fenerbahçe bayrağı görünce de çok şaşırıp e bunlar kazanamadı ki niye bayrak asmışlar cimbom çok çalışmış kazanmış beşiktaş,fener,transformıs(trabzon:)) çalışmamış kazanamamış diyorsun.Annen çok yorulsa da hafta sonları babana kıyak geçip sen 7 de kalkıp beni de kaldırınca hemen o haftanın yemeklerini yapıyorum ve kendimizi sokağa atıyoruz:)Bu aralar favorin BU YAKA alışveriş merkezindeki çocuk oyun yeri VIZZ bayılıyorsun oraya her ne kadar ailecek alışveriş yerlerinden hoşlanmasak da hafta içi özellikle sakin olması ve seni VIZZ a bırakıp babanla baş başa yemek yemek bizim de favorimiz:)sen mutlusun biz mutlu...artık senle anlaştık VIZZ'DAN ayrılınca da ağlamıyorsun gitme zamanı deyince tamam diyorsun... Her seferinde mutlaka içeri girerken bir nazlanma yapıyorsun hatta son defasında ordaki abla ee Demir artık şu havaları yapma diyor benimle içeri giriyorsun 2 dakika sonra anne sen gidebilirsin babamla yemek ye ben buradayım diyorsun:)Evde bizim yatakta zıplamayı, bizimle birlikte saklambaç ve ebelemece oynamadan yatmamaya çalışıyorsun yine 8-8.30 gibi yatıp sabah 7 de kalkıyorsun 10 dakika aşk yapıp hemen servise koşturuyorum.Geçen hafta Bu Yaka da açılan E BEBEK'İN ilk müşterisi olup saç kestirdin önlük taktırmayıp saçlar da ensene düşünce baban da saç kurutma makinesiyle temizledi.Ha unutmadan istiklal marşını ezberledin okumaya bayılıyorsun ben de sana bayılıyorum minik profösörüm nice aylarına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder