bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Sunum...

Annecim dün akşam ilk defa ben sizinle uyucam dedin ve tepindin tam yarım saat ağladın zar zor uydun tabi izin vermedim bizim yatağa gelmene ta ki gece yarısı 3'te beni yanına çağırıp sana sarılmak istiyorum anlamıyormusun sana ihtiyacım var dedin!!! tabi hemen aldım seni ama tabi anlam veremedim 3.5 senedir ayrı yatan Demir'in neden bizim yatağı istediğini ta ki bugünkü sunuma kadar... Öğretmeninle 30. mayıs saat 18.30 da sözleştik senin sunumunu babanla izlemek için geldiğimizde gündüz de uyumamışsın sanırım heyecan yaptın bize sene boyunca neler öğrendiğine dair sunum yaptın biz de küçük dilimizi yutuyorduk:) Salvodor Dali,Van Goh,Edisson,Orhan Pamuk'un eserlerinden örnekler verdin Atatürk'ün yaptığı icraatlardan bahsedip Orhan Pamuk'un eserine kadar çok etkileyici bir sunum yaptın uyumamanın verdiği huysuzluk bir de elinin de küçücük kanamasıyla biraz zor ikna etseler de seni sunum için yine de muhteşemdin bizi çok şaşırttın meğer neler öğrenmişsin iyi ki okula erken vermişim seni hiç ama hiç pişman değilim o kadar güzel şeyler öğrenmişsin ki tüylerimi diken diken ettin canım oğlum nice sunumlarını görürüz inşallah küçük prensim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder