bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

27 Mayıs 2012 Pazar

Bİ DAHA DEMİR...

Demircim son zamanlarda hoşuna giden bir şey olduğunda oyun oluyor bu genelde anne nolur nütfen bir daha yap deyip kıkır kıkır gülüyorsun son günlerde evdeki lakabın bi daha Demir... Bu aralar ev işlerinde bana çok yardımcısın koca bulaşık makinesini boşaltıyor çamaşırları birlikte asıyor yemeği de birlikte yapıyoruz mutfak işlerini baya baya öğrendin anne sen çok yoruluyorsun birlikte yapalım diyorsun yemediğin bir yemeği bile birlikte yaparsak yiyorsun bu da benim çok hoşuma gidiyor etcil yeme şeklini sen çok sevsen de çok istediğin bir şeyi ancak benim istediğim şeyi yersen veriyorum mesela makarna köfte mi yemek istiyorsun öncesinde mercimek çorbası içmek zorundasın az da olsa bile ya da pilav mı yiceksin önce fasulye sonra pilav gibi sağolsun Nazan Abla'nda bu düzeni uyguladığı için yemek düzenimiz iyi gidiyor sebzelerden sadece fasulye yiyorsun ben de diğer sebzeleri genelde çorbana katıp sen anlamadan veriyorum çocukluğumda ben de çorba çok severdim bana çekmişsin çok çorbacısın yediğin zaman bilek güreşi yapıyorsuz yemessen ben seni yedikten sonra ise sen beni yeniyorsun beni yendiğin zamanki mutluluğunun tarifi yok nasıl gururlanıyorsun kendinle anlatamam miniğim pıtırım patatesim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder