bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

25 Mayıs 2010 Salı

18. ay doktor kontrolümüz

Annesinin canı annen bu aralar çok ama çok yoğun akşamları geç geliyorum seni çok özlüyorum sen de 8 de yatıyosun bu aralar ben çok yoğun oldğum için malesef:( doktora ben götüremedim geçen seferde çok ağlamıştın bu sefer babacınla birlikte gitmek zorunda kalmışsın babacını çok üzmüşsün çok ağlamışsın üstünü çıkarmak istememişsin korkudan ve ağlamaktan doktorun üstüne çıkarmışsın dün akşam gitmeden önce babana sorularımı yazdırdım.
1. soru Senin 8 'de uyuman?
Çünkü doktorun bize böyle söylemişti en kaliteli büyüme 8- 11 arası uykuyla olur demişti biz de seni 8 de yatırıyoduk yanlız bu aralar çok yoğun ve geç çıktığımız için ve özellikle de babanla sadece yarım saat görüşebildiğin için uyma saatini artık 9:00 yapmış bulunmaktayız bu gün uyguladım güzel oldu sen de eskiden dayanamıyodun şimdi dayanıyosun büyüdün artık oğlum ya :)
2. soru biberon ve emzik kullanımı?
zaten son zamanlarda artık hep bardaktan su içiyosun yanlız gece süt içiyosun ve bunu sadece biberonla içiyosun doktor o kadar olur ok demiş.Emzik de sadece uyuman için kullanıyodun doktor ona da ok demiş ama çok kullanım dişlere zarar verir demiş erken çürür demiş
3. diş fırçalama?
macunsuz olarak diş fırçalıcaz,tülbentle ağzını temizlicekmişiz yoksa dişlerin çürürmüş.
4. tuvalet eğitimi?
Uzun zamandır kakadan çok utanıp saklanıyosun kakan olduğu zaman bir köşen var orda yapıyosun lazımlık aldım yeni yavaş yavaş oturtuyodum yanlız erken başlayınca soğurmuşsun o yüzden acele etmeye gerek yokmuş
Minadex ve d-flor içmeye devam edicez.Boyun her zamanki gibi çok uzun kilon yine az çıkmış daha doktorun defterine bakamadım tam boyutlarını öğrenemedim. Her gün et haftada 2 balık demiş ben zaten hep sebze yedirdiğim için sana doktor da aynen devam demiş yanlız balığı atlıyoruz bu aralar o kısma dikkat etmemiz lazım. Bu gün eve çok geç geldim 8'di geldiğimde hemen seni dışarı çıkarttım bisikletinle gezdik dolandık 1 saat 9'da yattın doktor korkunu yenmemiz için doktor oyuncak doktor seti almamızı önermiş ben de yarın hemen alıp seni alıştırmak istiyorum,seni çok özlüyorum bebeğim çalışan anne olmak ne kadar zormuş ya gerçekten çok zor:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder