bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

4 Mayıs 2010 Salı

Gözümüz iyileşssin lüten

Aşkım genelde haftasonları evde kahvaltı yapmayıp dışarı çıkıyoruz havalar biraz daha iyileşsin balkonumuzda kahvaltı yapmaya başlayana kadar devam... Sen de oksijen alıyosun bu pazar süperdi yine Meşealtına gittiğimizi daha önce yazmıştım sana ordan top aldık baya bir yorduk seni. Daha sonra sitedeki 23 Nisan kutlamalarına katıldığımızı söylemiştim bir kaç resim yüklim dedim:) Tüm bunların yanında haftasonu boyunca hep gözlerin aktı üstü ve altı kızardı:( dün doktora gittik çok korkuyodum ama göz muayenemiz süper geçti seni sabit baktırttılar doktorun da çok tatlıydı senle çok ilgilendi sonunda konjoktivit olduğunu gözünün iltihap yani mikrop kaptığını ve bir şeye alerjin olduğundan dolayı göz yaşının aktığını kızardığını öğrendik ama neye alerjin olduğu ileriki aşamaymış yani toza mevsim değişikliğine polene daha bilemiyoruz.2 tane damla verdi damlayı damlatınca kıyamet kopuyor fakat damla şişelerini alıp gözüne sokuyosun güya bizi taklit ediyosun peki biz yaptığımızda neden bu kadar bağırıyosun ki?Bir de bunların yanında hipermetrop çıktı dedenin gözü sana geçmiş heralde:( Bir damlayı 5 gün kullanıp bırakıcaz diğerini de damla bitene kadar !! Yani işimiz zor neyse sen iyileş de canım ben başka bir şey istemiyorum....

2 yorum:

  1. çok geçmiş olsun baharda allerji olayı hatsafhaya ulaşıyor.

    YanıtlaSil
  2. malesef biraz allerjik bünyemiz var teşekkür ederizzz

    YanıtlaSil