bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

15 Mayıs 2010 Cumartesi

18. ay

Tatlım benim 1.5 yaşında oldun zaman nasıl geçiyor anlamıyorum bazen zamanı durdurmak istiyorum çalıştığım için haftasonunun geçmesini istemiyorum bir de yarın eğitim var tüm gün:( neyse 19 mayıs tatil allahtan:) seninle çok güzel vakit geçiririz inşallah.18 ayımıza göz rahatsızlığımızla girdik biraz düzeldik ama halen daha kızarıklık ve yaşarma oluyor.Çok fazla konuşmuyorsun bir söylediğin kelimeyi bir daha söylemiyorsun en yerleşmiş kelimen anne bu da benim ruhumu nasıl okşuyor anlatamam baba bazen diyosun bazen demiyosun yenge diyodun bıraktın ceylan diyodun bıraktın sanırım birden hepsini söyliceksin:)Bu aralar huysuzsun sanırım dişler çıkıyor dün gece hiç uyumadın beni de uyutmadın ilk defa böyle oldun ve ilk defa bizim aramıza aldık ama öyle alışmamışsın ki bizim yatağa komiğine gitti gece kendi kendine kahkaha atıyosun yine yerine yatırdım yanına yattım olmadı. İnşallah bu gece rahat uyursun o kadar uykusuzluğa bu gün sadece 20 dakika uyudun benden çok daha dayanıklısın annenin gözleri kapanıyor.Bu arada 18 aylık oldun neler yapıyosun biraz bahsedim yeni bisiklet aldık sana fakat kornasının pili nede bulamadık sen de kornaya basıyosun ses çıkmıyo bize kızıyosun ama bisikletine bayıldın her şeyi anlıyosun haftasonları birlikte oyun grubuna gidiyoruz çok seviyosun yavaş yavaş seni anaokula ısındırıyorum hamurla oynuyosun resim yapıyosun sulu ve kuru boyayla,topla oynuyosun,mutfağa bayılıyosun dişlerin çok kaşınıyor mısır,salatalık havuç veriyorum kaşıyosun benim aşkım kim diyorum koca elinle kendini gösteriyosun beni ne kadar seviyosun diyorum kollarını kocaman açıyosun:)telefonla konuşma taklidi yapıyosun Ebru teyzenin kahkahasını atıyosun.Yavaş yavaş ne söylesem tekrar etmeye uydurmaya başladın çok komiksin geçenlerde bakkala sipariş verdim gelen kişiye teşekkür ettim sen de teyekkür dedin:) ama bir kere söylüyosun tadı damağımızda kalıyor.Diş fırçalarken sana da fırça veriyorum sen de fırçalıyosun yavaş yavaş kendin yemeye alışmanı istesem de sen biraz bu anlamda tembelsin ve yemeklerle çok aran yok istekle sadece pilav yiyosun gerisi hep dikkatini dağıtma ya tv ile ya da oyunla yiyorsun tv yi sadece yemek yerken açmaya gayret ediyorum çok bağmlı olmanı istemiyorum nice 1.5 yaşlara aşkım seni çok seviyorummm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder