bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler Günü:))

Canımın taaa içi cumartesi günü yine oyun grubuna gitik bu sefer direkt olarak mekanı tanıdın kucağımdan indin büyük adam gibi oturdun kaplumbağalarla oynadın,orada süper bir oyuncak mutfak var sen de mutfağa bayılıyosun mutfakta baya vakit geçirdin biraz toplarla oynadın sonra hamurla ilk tanışıklığın mıncık mıncık gayet güzeldi sonra anneler günü için öğretmenlerin senin avucunun içini boyadı anneler günü şiirinin yanında senin el izini bana hediye olarak verdiler yani sen de bana ilk hediyeni vermiş oldun senin pamuk elinin izinin yer aldığı bir hediye de çok anlamlı oldu hamurları öğretmenlerin yapmıştı ve mis gibi nane kokuyordu hamurun içine nane koymuşlar bir kısmına da kahve yerseniz size zararlı olmasın diye düşünmüşler sonra size nesfit verdiler sen bayıldın hiç aklıma gelmezdi:)nesfit vermek!!! Sonra beraber dışarı çıktık o ana kadar her şey gayet güzeldi ben içeride fotoğraf makinemi unutmuştun onu almaya gittiğimde sen kafanı tahtiravalliye çarpmışssın bir de beni göremeyip üstüne de uyku vaktimiz olunca hiç kum bahçe falan görmedi gözün Ebru Teyzenlerde tam o sırada oralardalarmış aradılar geldiler seni görmeye ama sen çok huysuzdun sonra seni daha huzursuz etmemek için erken ayrıldık eve geldik sen hemen uyudun.Bu Haftasonu üzücü bir haber aldık babamın kuzeni Ömer abi kalp krizi geçirmişti bypass ameliyatı oldu neyseki ameliyat gayet güzel geçti baban işten gelince Bakırköye gittik tanrım ne trafik vardı ben huysuzlandım sen gayet sessizdin bana bile cinnet geçirtti trafik neyse Bakırköy'e geldiğimzde Yaman'ı aradım neyseki tam zamanında herkes evdeydi evde onları ziyaret ettik orda bir pilav yedin pİlava bayılıyosun O KADAR YEDİN Kİ inanamadık!! sonra eve geldik zaten çok yorulmuştun uyudun.

Bu gün anneler günü sabah kalktık sen enne enne diye bağırıyosun dünyanın en güzel sesi:)) hemen seni aldım bu aralar allah nazardan saklasın iyi yiyorsun omlet yaptım sana bayıldın sonra gezgin anne babanın yeni keşfettiği Hüseyinli Köyünde Kütük Ev'e gittik süperdi süperrrrrrrrrrr Hele sen bayıldın çünkü kedi köpek,tavuk,horoz,ördek ne ararsan bütün hayvanlar vardı,hamak,salıncak ,minder,çimen Allah'ım lütfen bana da aynısından dedim gerçekten çok şanslı sahipleri ...süper bir kahvaltı yaptık sen uyudun zar zor bu aralar dışarıda zor uyuyosun sonra babacın biraz kestirdi biz de senle gezdik top oynadık salıncakta sallandık öyle ki nasıl vakti geçirdiğimizi anlamadan saat 16:00 olmuş sonra kalktık Cadde'ye gittik bana sen hediye aldın yani baban:) sonra eve geldik babacın çiçek de almış:) ben eve girdim siz babanla çıkıp basket oynadınız ben yemek yaptım bir anneler günü de böyle geçti. Allahım bana dünyanın en güzel duygusunu tattırdığın için sana ne kadar şükretsem azdır.İyi ki varsın minik kuşum iyi ki benim miniğim Demir'im olmuşsun Sen doğdun ben tamamlandım seni çoook seviyorummm

1 yorum:

  1. Demircim yazdığım yazılar kayboldu anlamadım gece de 11 olunca bununla idaret benim güzel oğlum

    YanıtlaSil