bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2 Mayıs 2010 Pazar

ŞİMDİ OYUN GRUPLU OLDUK:))

Aşkım dün ilk defa birlikte oyun grubuna katıldık sen de ben de çok eğlendik. Her sabah en geç 8'de uyanan sen aksi gibi cumartesi 9'a kadar uymuşssun tabi annen de hiç bu fırsatı kaçırmamış:)) birlikte uyumuşuz saat 10'da da oyun grubuna katılıcaz nasıl ama!! Annen jet hızıyla senin çantanı hazırladı kendimi dışarı çıkarken Cevat Kelle (Levent Kırca)gibi hissediyorum senin çantana dışarıda seni rahat ettiricek senin huzurlu ve benim huzurlu olmamı sağlayacak her şeyi alıyorum bunda senin bardağın tabağın oyuncakların grisinin(bunu kemirmeye bayılıyosun) havuç salatalık mısır güneş kremi şapka süt su daha da unuttuklarım vardır:) ama ben taşımaktan hiç gocunmuyorum çünkü sen mutluysan ben de mutluyum neyse jet hızıyla eksiksiz bir şekilde hazırlandım sana hemen omlet yaptım beni hiç uğraştırmadan güplettin teşekkür ederim tatlım sabah baban işe giderken farkındamısın saat 9'u 20 geçiyor siz nasıl yetişiceksiniz dediğinde ben tabi yine tazmanya gibi koştırdum arabaya bindiğimizde saat 10'a 5 vardı birde yanlış tarif alnca saat 10 u çeyrek geçe ordaydık.Şarkı faslını kaçırmışız.Baştan hiç içeri girmek istemedin benden ayrılmadın birlikte diğer çoçukların yanlarına oturduk. Sonra seni tek olarak sandalyeye oturttum çeşitli renklerde kesilmiş kağıtları başka bir beyaz kağıda seninle yapışkan sürerek yapıştırdık bayıldın:) Sonra suyla oynama vakti dediler sen buna zaten bayılıyosun buna bayılıyosun da aşkım iş banyo yapmaya gelince bozuşuyoruz. Suyun başından zor aldım seni bir sürü gemi vardı sonra kaplumbağalara yem attık birlikte sonra herkese kase içinde grisini verdiler sen zaten bayılıyosun ve bizim bavulumuzda da var Derin diye bir arkadaşın sana taktı hep seninki kıymetli geldi ona o ağlarken sen de gayet cooldun. Yanlız senin grisinine dalınca bütün grisinini ağzına tıkıp elinle ittirdin çok ama çok komiktin.Sonra birlikte bahçeye çıktık kumlarla oynadık sulu boya ve kuru boya resimler yaptık baştan girmekte çekinen sen ordan gitmek istemedin inşallah bundan sonra her hafta sonu ordayız:)
Daha sonra seni yetiştirmek için deli gibi uğraşan annen kahvaltı yapmadığnı hatırladı seninle birlike Ataşehire gittik sen uyudun ben de Motta'da kahvaltı yaptım daha sonra uyandın tabi orda kedi vardı onunla oynadın peynir attın kediye çok mutluydun. Sonra seninle birlikte Suna 'ya gittik.Suna'da sen Doruk ve Hazar'la takıldın ben de Sunayla kahve içtim sonra baban işten çıktı ve o da bize katıldı babanla Doruk'a meslek seçtik patlatma mühendisliği seç dedim çok güldüler:)Bence mantıklı o ayrı ama herkes gülerken sen de kahkaha atıyosun çok komik oluyor sonra ordan tekrar eve geldik hazırlanıp Arda'yı görmeye gittik.Arda'cık misler gibi kokuyor tabi seninde çok dikkatini çekti nolur nolmaz diye Arda'yı içeri götürdük.Sonra sana baby tv açtık biz oturduk Arda'cığın resimlerine baktık Arda'ya baktığımda senin ne kadar büyüdüğünü ve zamanın nasıl geçtiğini düşünerek hem üzüldüm hem sevindim bazen insan zamanı dondurmak istiyor çünkü:) Sonra kalktık eve geldik 8'de uyudun biz de lost keyfi yaptık.

Bu sabah kaltığımızda farklı bir yere kahvaltıya gidelim dedik Ömerli'ye doğru yola çıktık sonra Meşealtı diye bir yerde kahvaltı yaptık sen uyumadın biraz huysuzluk yaptın neyse zor bela uyudun uyandığında top alıp senin deyiminle gooo oynadık:) Sonra geze geze siteye geldik Cumhuriyetköy ve Polenezköye gidip öyle eve geldik. Bu gün sitede 23 Nisan kutlamaları vardı fotoğraf makinemizin şarjı bittiğinden o resimleri yükleyemedim daha sonra yükleriz artık kuklalara şişme adamlara bayıldın ağzın açık kaldı:) çok yorulduk eve geldik babamız uyudu biz de senle takıldık önce kitap okudum sonra yemek yaptık beraber:) sonra da goo oynadık yine çok dolu bir haftasonundan sonra yarın yine pazartesi neyse sağlık olsun Demir'cik.

Bu arada iki gündür beni çok korkutuyosun sürekli hapşırıyosun ve gözün yaşlanıyor doktorunu aradım alerjik bir şey için daha erken grip başlangıcı olabilir dedi ama bence senin nasıl alerjik bir bünyen olduğunu unuttu yarın göz doktorna gidecez umarım bir şey yoktur uslu durursun inşallah seni çok seviyorum bu hafta daha da iyi anladım ki sen benim minik arkdaşımsın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder