bebeğim büyüyor

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Havuz mevsimini açtık:)

Aşkım yine yoğun bir haftasonu geçirdik hastalıkların geride kaldı derken cumartesi çok huysuzdun ananen ve deden burdaydı cuma günü seni yengende bıraktık boş eve gelmek sensiz eve gelmek ne kadar zordu bilemessin 2 gün yengenin işinden dolayı ona gittin ilk gün geldiğimde bana 8 aylıkken yaptığını yaptın küstün beni üzdün neyse seni biraz gezdirdim barıştık cumartesi yengende çok erken uyanmışsın beni sabah görünce çok sevindin sonra seni aldım beraber Efsun Teyzene gittik yine kalabalığı yabancıladın Naz'la oynamak istemedin çünkü Naz seni tenhalarda sıkıştırıyor :) hep kardeşime gitmek istiyorum ama sen ağlayınca da çok üzülüyorum Naz'la aram çok iyi seni çok kıskanıyor hep bunları kıskandığı için yapıyor seni sıkıştırıp mutlaka ağlatıyor ben ne kadar kızsam da yine aynısı güzel güzel oynıcanız vakit ne zaman gelecek acaba? Heralde 3 yaşından sonra cumartesi biz teyzelerinle komik bir şeye çok güldük sen sandın biz ağlıyoruz o kadar ağladın ki ağlamaktan kusturdun yine kendini beni çok üzdün bebeğim ya hemen kalktık tabi:( orada havuza sokıcaktım seni ama senin gözün hiç birşey görmüyodu o gün kabızdın pazar günü ishal oldun aşkım senin hiç ortan yok yav:) ama senin bu akıllı annen ve baban seni havuza götürdükten sonra oldu hepsi havuza gittik suya bayılan sen son 2 aydır duştan korktuğun için uzak duruyodun havuzda başta tedirgin oldun sonra aa kedi gelmiş falan derken havuza daldırdım seni o daldırıştan sonra çıkmak istemedin kıyamet koptu havuzdan çıkarken neyseki annen akılılık yapıp oyuncaklarını almış yanına onlarla da oynadın sonra havuz kenarında tam 2 saat uyudun kalktığında senden 1 yaş büyük olan sitedeki arkadaşlarından Ozan geldi yanına onunla biraz oynadın sonra hepberaber Deniz Teyzenin oğlu Cemin doğum gününe gittik orada Cem'in oyuncaklarıyla oynadın sonra alışverişe gittik sonra bisikletinle sitede gezdirdik sonra eve geldik seni banyoya soktuk 2 aydır ağlayan sen banyodan çıkmak istemedin bu da bizim çok hoşumuza gitti çünkü o kadar çok deniz seven bir anne ve babaya sahipsin ki aksi olursa çok üzülürdük bu günde babacınla 6'da geldik beraber yemek yedik köfteyi ayranı çok sevdin sonra sitede bisikletinle dolandık artık 9'da yatıyosun bizde seninle daha fazla vakit geçiriyoruz ama bu bile yetmiyor inan aşkım seni çok özlüyoruz.İshalinde normale döndü çok şükür:) Pek hatırlamak istemesemde hastayken yanyana yatışımızı çekmiş baban normalde böyle haraketsiz yatman imkansız üstüste 4 takla atıyosun süperman gibisin yastıklarla 2 saat boğuşabiliyorsun bu kadar hareketten sonra ateş ve ishalin etkisiyle baya uslu oldun aman sen hasta olma da hep yaramaz ol ben razıyım bu durumdan hiç ama hiç şikayetçi değilim elma önlükle çekilmiş hallerin hasta hallerin
:( neyseki geçti hepsi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder